The start screen has been redesigned to provide a clearer overview of your car and make it easier to view statuses quickly and intuitively, while keeping the familiar tiles with tools and functions you already know and use.
More lock screen widgets have been added and this update also introduces support for additional controls that can be added to the Lock Screen, Control Center, and Apple Watch (watchOS 26) for more convenient access to features such as starting climate preconditioning or locking your car.
This version also contains several subtle enhancements and bug fixes, for a better overall experience.
Meiner hängt gerade an der Wallbox. Vielleicht wollen sie das optisch deutlich von einem nicht angeschlossenen Fahrzeug differenzieren und nicht nur das Kabel weglassen.
Schade dass mein Thunder immer noch in Snow angezeigt wird.
Ich gehe davon aus. dass Türen. Heckklappe und Kabelverbindung an der bildlichen Darstellung erkennbar sein sollen. Vielleicht dauert es einfach bis das passende Statusbild am Server ausgewählt und angezeigt wird.
Vielleicht werden die wichtigen Dinge jetzt von dien Junior-Programmierern übernommen, und die Praktikanten dürfen nur noch Animationen und andere kleine Spielereien programmieren